..życzę Ci jut­ra.. gdy dziś już przeminie..Ciepełka w sercu i pogody ducha!..


Wiem…i nic nie wiem.Ciągle się błąkam po stronicach książek.Szukam zagadek swojego istnienia.Tej ludzkiej egzystencji na Planecie Ziemia.Ciągle trapi mnie pytanie.Po co tutaj jestem?Czemu zaistniałam w tym ludzkim wymiarze?Jakie jest moje przeznaczenie?Gdzie wiodą dalsze drogi?Wiem…i nie wiem.Odpowiedzi, znaleźć nie mogę tutaj … Czytaj dalej

Mam tylko Ciebie


..bo kwiaty… mogą czynić cuda, skromne, zwyczajne…jak uśmiech, jak uścisk dłoni, przyjazny gest, czy radosne słowo… ….kwiaty mogą opowiadać wspaniałe historie… o skrawku nieba na ziemi, gdzie znikają obawy i ból a łzy zostają osuszone, bo ludzie doświadczyli trochę przyjaźni. … Czytaj dalej

Co mi dasz?


Do tytulu co mi dasz? A zgadnij? Witaj! W ziarenkach życia tyle niepewności,serca nie można zważyć ani duszy zmierzyć,jedyne więc co pozostaje,to uwierzyć i mieć nadzieję,że tam gdzie stawiamy stopy grunt będzie twardy a ból nie istnieje.” Wrażliwość na ludzi … Czytaj dalej

MILUTKIE DOBRY WIECZÓR.


Jest noc bez gwiazd i księżyca i dzień pochmurny bez słońca__Jest przestrzeń pusta_daleka i droga kręta bez końca__Jest dzień co deszczem płacze_noc długa_ nieprzespana__Chwila znaczona cierpieniem_droga kamieniem usłana__Jest dzień piekny jak wiosna_niebo utkane gwiazdami__Miłość szczęśliwie spełniona i radość skropiona łzami___A … Czytaj dalej

W PRZEDWIECZORNEJ GODZINIE TROSZKĘ WESOŁOŚCI Z ŻYCZENIAMI BARDZO DOBREJ NOCY


Kwiatuszek, Pępuszek, Rusałka Koteczko, Żabuniu, Różyczko, Myszeczko, Cycatko, Wariatko, Lizaczku, Słoneczko, Pączusiu z nadzieniem, mój słodki Aniele; Niechaj Ci się darzy powszednio, w niedziele. Magiczny Promyczku, Mimozo, Ptaszyno, Szczypawko, Motylku, kapryśna dziewczyno, kołysko cierpliwa, mięciutki tapczanie; Niechaj Ci się stanie … Czytaj dalej

Niech Twoje Serce nigdy nie będzie samotne,niech będzie otoczone ludzką życzliwością i dobrocią w każdym dniu Twego życia.


Ani za górą, ani za rzeką, ani stąd blisko, ani daleko,mgiełką pajęczą,z wiatrem nadbiegło, chciałeś dosignąć – znowu uciekło…Ucieka, błąka się i ukrywa, chciało już zostać, znów się podrywa…Jest śpiewem ptaków, pogodną wiosną i goni wiecznie za czymś doniosłym, każe … Czytaj dalej

★ WITAM MILUTKO ★


…WITAM CIEPLUTKO… ☸-ڿڰۣ- ♥☸-ڿڰۣ- ♥☸-ڿڰۣ- ♥☸-ڿڰۣ Wizyta… .`.`.`.`.`.`.`.`.`.` Puk, puk… czy jest tu ktoś? Przyszłam właśnie do Ciebie, to ja, wirtualny gość. Może jestem nie w porę? Jeśli tak, to zabawki swoje zabiorę i wrócę o innej porze, może wtedy … Czytaj dalej