Dobry Wieczór


Chcę Ci posłać na dobranoc, delikatne świerszczy granie, by żeglować było piękniej po wszechnocnym oceanie… Chcę Ci oddać na dobranoc, migotliwy lot motyla i jabłkowych lodów zapach, aby Twoje sny umilał… Chcę Ci wyznać na dobranoc, że mam też marzenie … Czytaj dalej

Witaj


„°ڰۣڿ `°»̯̆✿ DOBRY WIECZÓR „°ڰۣڿ »̯̆✿ڿ »̯̆✿ ˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜ Pocałunki kolorowe lecą teraz z nieba,kapelusz do szczęścia podstawić potrzeba.Może nam nakapie niebiańskich słodyczy,i tego wszystkiego,co się w życiu liczy.Bo los niech nie będzie sknerą dla nas takim,i zarzuci szczęściem,cudnym, wielorakim…Na dni … Czytaj dalej

We śnie


Noc ciemna płynie powoli,Świat się sennie kołysze,Utula smutki i troski,Rozsiewa spokój i ciszę,Wszystko ucichło dokoła,Drzemią też ptaki i drzewa,Gwiazdy zakryte chmurami,I księżyc już senny ziewa,Mrok się na dobre rozgościł, Okrywa drogi i domy,Zasłania szare zaułki,Markotny i zamyślony,Cieniem swych skrzydeł przygarnia,Natrętne … Czytaj dalej

* Wieczór był słodki i cichy *


* Wieczór był słodki i cichy, gdyśmy – czy pomnisz, o, miła? -Depcąc traw nie koszonych długie, pokładne łodygi,Stopą wolną kroczyli, milcząc wśród świerszczy ćwierkania.Niebo, w którym zmierzch złoto na ametysty przetapiał,Było jak dusz naszych pole, na którym w trwożnym … Czytaj dalej

Dla każdego piękno jest inne, może być dojrzałe może być niewinne,lecz w każdym istnieniu, piękna jest zawsze miłości kropelka.


Jestem zmęczona ciągłą tęsknotą. Bez Ciebie nabrała nowego, bezkresnego wymiaru. Sprawia, ze Serce myli kroki a oddech jest nierówny. Noc. Dobija północ. Dobija pomruk kota. O tej godzinie przecież zawsze już spałam, a moje myśli krążyły wokół Ciebie. Wszystko podświadomie. … Czytaj dalej

Wśród miękkiego Do­tyku Kocha­nej dłoni, Wśród jaśminowej Kwiatów woni, Wśród ulotnych Pocałunków I makowej Bar­wie niebios… …Od­na­lazłam szczęście ..


♡♡♡ Spójrz, powiedz, pomilcz, uśmiechnij się, nie odchodź. Bo ze spojrzeniem, ze słowem, z ciszą, z radością, nadzieją, co zawsze czeka dopełnia się sens istnienia człowieka dla człowieka ♡♡♡ ♡♡♡ Niech szczęście i radość zawsze uśmiecha się do Ciebie 🙂 … Czytaj dalej

♥ Zacałuj mnie..


♥ Zacałuj mnie.. Czytaj mnie czytaj, zacałuj słowami. Czytaj uważnie między wierszami. W ust Twych czerwieni będziemy sami. W spacerach sennych drogą rozkoszy powędruj ze mną – poezji weź koszyk. W sercu rozkwitam kwiatami majów. Jeśli mnie czytasz pamiętaj… …zacałuj….. … Czytaj dalej

Delikatnie przytul mnie, ciepło prześlij choć myślami i pocałuj czule tak, niech rozbłyśnie marzeniami.


♥¸.•**•.¸♥•.¸♥¸.•**• .¸♥ ¯` ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)v´¯) ║(¯`v´¯) ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)WITAM (¯` ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)^¸_) ╚(_¸^¸_) SERDECZNIE 🙂 -´¯  `-. /░´ ).. DZIEŃ   |/`* DOBRY CZASAMI TRZEBA UMIEĆ i przez gorzkie łzy się śmiać, podnosić się z upadku, choćby ciężko było… wstać. CZASAMI TRZEBA UMIEĆ znosić … Czytaj dalej